Práce v callcentru může být tyranie sama o sobě. Co ale teprve, když je callcentrum osazeno nejnovějším produktem společnosti Malý&Slabý: TIRANem, který má dohlížet na efektivitu zaměstnanců a jejich hovorů. 6. povídka z celé re-pre série.
![Lukáš Vaníček: Callcentrák 06-Callcentrak-iko](https://i0.wp.com/efortna.cz/wdp/wp-content/uploads/2022/04/06-Callcentrak-iko-e1649497140490-jpg-225x225.webp)
Brána do světa literatury bez hranic
Práce v callcentru může být tyranie sama o sobě. Co ale teprve, když je callcentrum osazeno nejnovějším produktem společnosti Malý&Slabý: TIRANem, který má dohlížet na efektivitu zaměstnanců a jejich hovorů. 6. povídka z celé re-pre série.
Protože je odjakživa renegát a střevo, za své životní úspěchy považuje především úspěšné absolvování mateřské školy, pak školy základní i střední (gymnázium v Novém Bydžově) a získání akademického titulu Bc. (o kterém však mnozí váhají, zda to znamená bakalář nebo blbec). Pracoval v tiskovém oddělení Královéhradeckého kraje. Působil také jako recenzent a publicista internetových serverů […]
Tato průkopnická knížka přináší mozaiku humoristicky laděných příběhů, které se odehrávají „velmi brzo ve velmi blízkém světě“ a jistě osloví svou upřímností a pravdivostí každého čtenáře. Jednotlivé povídky spojují desítky drobných netušených nitek a společně vytváří plastický obraz budoucnosti, která může nastat ještě dříve, než čtenář knihu odloží.